ensamhelg

Okej borde uppdatera om min helg, Har varit så skönt att bo själv att jag nästan vill fortsätta med det. Längtar efter att flytta hemifrån. I lördags var jag på Wizzz, här är jag och Elisa, så fina var vi



Konserten var jättebra, bästa var publiken, mmhmm. Blir dock lite grinig, när en kille frågar efter ens nummer så förväntar man sig ett lite trevligt sms med en massa artigheter i, men så funkar det inte här, VARJE GÅNG får jag ett "wsup" - det är 4 bokstäver, FYRA. Näää jag får ingen lust. Dock har det hänt så många gånger att jag antar att det är normalt (ja, "I'm from Sweden" funkar lika bra varje gång, kommer sakna att inte kunna använda det som raggningsreplik)



och så blev vi mingelfotade litegrann


Igår hängde jag, Morgan, Marley och två pojkar hos mig. Ytterligare en dålig sak med amerikanska killar. De fattar inte signaler. Hamnar i så många awkward situationer som hade kunnat unvikas. I alla fall så sov flickorna här och imorse åkte vi och köpte frukost och sedan åkte vi ner till stranden en stund, nu får vi se vad jag ska hitta på, tänker spara läxorna till sista minuten i alla fall....
 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0