I'm home again

När jag åkte tillbaka till Santa Cruz idag var det som att jag såg allting för första gången. När jag lämnade det senast öste regnet ner, men idag så sken solen. Min nya värdfamilj är helt fantastisk. Sådana underbara människor. Detta är precis så bra som jag drömde om att det skulle vara innan allting hände. På bilden till vänster är min nya syster Zane, och till höger är hennes vän Ruby. Idag blev jag visad mina två nya hem, jag fick två på en gång nämligen. Det roliga är att ett av dem har jag passerat varje dag på vägen hem från skolan och fantiserat om hur det skulle kännas att bo där. Ska visa er bilder sedan, så himla fint. Sedan tog vi en promenad med min nya hund, som ni kan se nedan var det en fantastisk dag, och så avslutade vi med att gå på bio. I det stora hela, underbar dag, är så tacksam för att jag får denna andra chans. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0