lycklig

Alltså ååhh. Jag läser ju en vrålsvår engelskaklass. Oftast dödar den mig, som när det är meningen att vi ska skriva färdiga uppsatser på en halvtimma och inte nog med det sedan tvingas läsa dem högt inför klassen. Förödmjukelsen. Men, jag gillar ju att skriva, så går kvar. Idag efter skolan fick jag tillbaka min första 2 pager, min lärare har så fullt upp att jag knappt kom ihåg att jag skrivit den, MEN JAG HADE SATT 4.5 AV 6 PÅ RATING SKALAN. Alltså, ni förstår inte. Min klass ligger i snitt på 3. Jag var tydligen en av de bästa i hela klassen, och hon hade inte bedömt min text snällare vill jag tillägga, samma scoring guide för mig. Visade för Andrea när jag kom hem, först utbrast hon "Tar du en Advanced Placement class!?" sedan tittade hon snopet på mitt papper och sa "Jag fick aldrig bättre än 3" Jag får en femma ifall jag arbetar med den. Skiner som en sol. Vill skänka ett stort tack till mina föräldrar och deras uppfostran av mig (för det var det texten handlade om) och ett lite större tack till google translate och synonym.com hehe.

Glömde förresten helt av att visa min underbara art-lärare igår!!! Hon var en clownfish (hahah) Dock slog hon inte tjejen som var "A binder full of women" - och jag älskar att jag är tillräckligt insatt i amerikansk politik för att tycka att det var hysteriskt roligt, orkar inte förklara dock. Men det var genialiskt. 
 


... och ytterligare en sak, jag har officiellt röstat. Andrea lät mig fylla i hennes papper!



Amnesty kan vara stolt över mig




Kommentarer
Postat av: juli

hahaha alltsa google translate har verkligen blivit min basta van. vi alskar varandra

2012-11-02 @ 04:29:23
URL: http://julialagerquist.blogg.se

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0