A sunday smile

Idag har jag inte uträttat någonting, har mest suttit och gnällt för mig själv över alla mina läxor och lyssnat på julsånger. Hade en kul kväll på UCSC (University of California, Santa Cruz) igår. Hängde bland deras internationella studentbostäder, spelade ping pong turnering och firade Leo från frankrikes födelsedag. Träffade fler svenskar också, woho!! Helt fantastiskt att det bor människor från hela världen där. Skönast var dock en Eric som var härifrån men som precis kommit hem från ett halvårs "inte göra någonting" i Hawaii och som spelade ukulele för mig halva kvällen. Så fint. 

ps, det är uppenbarligen glappkontakt i camen, så den funkar när den har lust


hittade två bilder på en random facebook, här åt vi tårta


och denna bilden är så rolig för vi ser verkligen helt olika ut 


Kommentarer
Postat av: Anna

zeeerooooooooo <3

2012-10-16 @ 12:15:01

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0