diskus-anna

Hahaha min cc-coach kom fram till mig idag och tog mig åt sidan och berättade att diskuskastar coachen har hållit utkik på mig när jag sprungit omkring på banan och han vill ha med mig i laget. Så, jag ska börja i diskuskastning. Det är årets skämt, men jag tänker göra det! Ska kombinera det med en löpningsdistans också så jag får lite motion. Tyvärr är det en vårsport och jag har ingen aning om vad jag ska göra under vintern, men jag ska ha möte med diskuscoachen om några dagar så då kanske han lägger upp en plan för mig. Alltså hahaha 

En annan mycket stor förändring i mitt liv har skett. Vi har officiellt bytt mexikansk restaurang. Andrea skämdes tillslut för mycket över att de kan hennes order utantill, så vi hittade en annan. Det värsta är att det typ är en stor förändring på riktigt på grund av att typ 50% av allt jag äter kommer därifrån. Kommer sakna deras burritos....
 
... och filmen som numera beskriver mitt liv 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0