homecoming

Är arg. Antingen har jag gjort sönder mina hörlurar och min kamerasladd på en gång, eller så funkar inte min usb-port. Perfekt, precis vad jag behövde. Kan alltså inte skypa, eller lägga upp bilder. Så hejdå Sverige. Idag var det homecoming rally i skolan, det var jättetråkigt. Lite synd att min skola är så fattig för det är ingen stor grej alls här, ska inte ens gå på dansen. Däremot ska jag på halloweenfest imorgon, är så taggad!!! Har fullbordat min utklädnad idag, är så nöjd, bästa är att jag kommer att få använda den minst 3 gånger! Har köpt promticket också. Och nya finskor. Stackars plånboken. Alltså måste lösa min dator, frustrationen. Pappa, vart är du när jag behöver dig???

Update 30 min senare. Teknisk som jag är avinstallerade jag enheterna, startade om datorn och lät den söka efter dem på nytt, och wohoo det funkade!! Så tar tillbaka allt. Kan till och med bjuda på lite bilder

Brianas vän som jag inte känner, Briana och Courtney!


Våran slitna gympasal, lägg märke till maskoten, tror jag ska göra karriär som sådan. 



Hanna kastar cheeseballs i Cams ansikte, det var faktiskt kul! Det enda roliga typ



Min och Courtneys chocolate and peanut butter cupcake vi unnade oss i mitten av shoppingturen, lite god. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0