lurig

När man går ut känns det som att gå rakt in i en bastu. Unnande mig en luftkonditionerad busstur till och från skolan och hoppade över min träning. Går fortfarande på blåa tabletter, mitt stackars huvud. Idag har jag gjort någonting mycket fult. Man kan dock tycka att jag borde få bonuspoäng för min kreativitet. Ja, jag somnade ifrån sista delen av governmentläxan igår, men det löste jag på ett utomordentligt sätt fem minuter innan lektionen började idag. Förklarade för min lärare hur jag efter halva sidan insett att det var mycket lättare för mig att förstå helheten när jag översatte orden till svenska, hon sa att det var heeelt okej och stämplade pappret så fick jag tillbaka det. Fullt läxpoäng till mig!! (det finns ett hemskt poängsystem här vilket innebär att man får poäng för allt man gör) Hehe 


Annars har dagen varit bra, på lunchen tog jag äntligen ett kort på Courtney and Ashley så nu ska ni få se!


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0