Monday

Idag har jag varit här i fyra veckor, på onsdag är det en månad sedan jag nervösare än vad jag någonsin varit förut i hela mitt liv landade i Kalifornien. Åh, jag önskar att det gick att sätta ord på den känslan jag hade när hjulen på planet nuddade marken för första gången. Då var jag helt ovetande om vad som väntade mig, nu har jag lyckats utveckla någon slags vardag. Ska skriva mer om den, och ska också visa er hur jag bor, har fått en massa förfrågningar kring detta. Men nu ska jag skriva uppsatser, måste tyvärr prioritera. 

Elisa och jag tog bilen på lunchen idag, fickparkeringen var roligast 

 
och så dagens mysterium, förstår inte hur det gick till??

 
 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0