sweet tomatoes

Killen från bilden kommenterade min teckning 3 (!!!) gånger idag, är oförskämt nöjd. Den börjar faktiskt bli riktigt bra. Tidigare har vi bara målat tråkiga saker som skor och vattenglas med gafflar i men äntligen börjar det likna någonting. Hade inte cc idag så efter skolan åkte jag, Andrea och Josephine på shoppingtur istället. De är väldigt svåra att fånga på bild, men jag lyckades tillslut! Här är vi på bästa matstället någonsin som heter Sweet Tomatoes där man får äta hur mycket man vill av världens godaste sallad och sopp buffé!


Handlade lite növändiga saker, bytte nummer med två killar som såg exakt likadana ut och som hette typ likadant med fem minuters mellanrum och jag har glömt vem som var vem så träffar jag någon av dem igen blir det en överraskning! Började också förbereda mig för Halloween och köpte mig en ny frisyr, det är jäättestort här är halloweentema överallt, och jag är so excited!!! Eftersom min webbkamera har slutat att fungera (bra timing oså) får ni stå ut med dåliga egopics från min kamera i fortsättningen, såhär snygg är jag!


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0