A trip to europe

Morgonen höll på att sluta med katastrof. Mitt under min 1000 words uppsats om amerikanska presidentvalet händer det som absolut inte får hända. Jag kände hur domedagen närmade sig. Tackade gud för mina dagar här på jorden.....

Min google translate slutade att fungera.

Löste det dock med att starta om datorn! Sedan kände jag att jag behövde en paus så jag tog en tripp till Europa. Det är nämligen Greece festival här i stan. Tillhörde nog dock ett fåtal av alla närvarande som faktiskt brukar åka till Grekland. 




Solen sken i alla fall (som om den inte alltid gör det) och näsan var full av grekisk mat och öronen av tonerna till grekisk musik. Sedan shoppade vi lite. Köpte endast billiga nödvändiga saker förutom tröjan nedan som kostade normalmycket och var väldigt onödig. Gillar den dock väldigt mycket, och alla går med sådana tröjor här. Ni kan köpa likadana på hollywood ifall ni skulle vilja http://www.hollywood.se/classic-dot-tee-blk/p/15478#filter-2 Så coolt att de alltid har funnits där men aldrig haft en betydelse för mig innan. 

make a gif

Missade solnedgången tyvärr, men bjuder ändå på en strandbild, jag kan inte fatta att jag faktiskt bor här



Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0