Dör

Nu vill jag att ni ska föreställa er 9 timmars tidsskillnad från vad du är van vid, 2,5 timmars sömn under natten sedan gå upp klockan 02:30 och vänta på flygplatser/flyga fram till 14:30. Biltur hem, lite sallad på det, packa upp väskan och sedan ett dödsjobbigt crossfit pass bara sådär (jag vill att ni ska önska mig en god natts sömn)

Vad händer!? Jag är seriös. Jag tränade precis crossfit med ett gäng stenhårda tatuerade muskelpaket och tjejer med kroppar som man kan drömma om typ.
Det. gör. ont. i. hela. min. kropp. 

Titta noga för det där är det närmsta ni kommer, allt där innifrån är definitivt hemlighetsstämplat material ifall jag ska ha någon värdighet kvar. Godnatt


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0