fredag

Äntligen fredag. Är så utmattad, fick en personlig tränare på cross countryn idag vilket var extremt utmanande eftersom jag i och med det inte kunde fuska alls....Hon tittade på mig hela tiden! Trodde att alla skulle vara tjocka här med ärlig talat jag är typ den minst vältränade på hela skolan. Såhär ser den ut förresten;



Sedan har den förstås fotbolls och tennisplaner, gym, pool och en massor av andra små byggnader som är kopplade till den, men här är framsidan och den är finast!



Var på Museum of Art and History också. Det är så jobbigt för jag kommer inte ihåg namnet på någon av mina "vänner" (alla heter så konstiga saker och så säger de sitt namn en gång superfort och förväntar sig att jag ska registrera det, och ibland kommer det fram nya personer som bara "du känner den och den eller hur? och jag bara eehhhh aaahhh tror det....) I alla fall så går tjejen ovan i min klass och jag kommer inte ihåg vad hon heter. 



...och här är ett exempel på hur fina husen är här, promenerade hem och var helt lycklig (förutom att alla mina skolböcker seriöst väger 1000 ton och att backarna typ lutar i 70 grader och att det var ungefär lika varmt ute som backarna lutar, men jag ska inte klaga. Nu ska jag ut och äta med Andrea och hennes vänner, hoppas att ni har haft en fantastisk fredag! Glöm inte hur jag ser ut förresten. Såhär ser jag ut.




Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0