high school dag 2

Bytte bort den lätta engelskan, yogan och color guard (tack gud för det) till English Composition och American Government istället. Vilket gav mig
1. Vänner
2. Extrema mängder homework
 


Nu har jag bara tre lektioner om dagen (men det räcker och blir över) och så avslutar jag med cross country, ska alltså styrketräna och springa varje dag. 

hahaha alltså jag är livrädd för mina nya vänner, det gick till nästan exakt såhär idag;


I min engelskaklass var det verkligen en tjej som frågade ut mig och sedan var hon tyst en stund, och sen sa hon "you come and have lunch with me and my friends if you want" och hon sa det med ett sådant eftertryck att det lät som att det var årets händelse. I min skola äter man tydligen inte lunch i cafeterian för det är "prison food" så vi var ett helt gäng som gick hem till henne istället, var länge sedan jag såg ett tjejgäng med sådan uppenbar hierarki, vilket känns väldigt läskigt. 

Borde berätta mer om hur jag bor osv, men jag har så mycket läxor och jag är så nära att somna att jag måste börja med dem nu, ska försöka få tid att ta lite bilder osv. Ha det bäst därhemma!

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0