lördag

Gårdagen spenderade jag genom att systematiskt gå igenom Santa Cruz klädutbud. Jag förstår inte varför alla (de flesta) har så fula kläder på sig i skolan!!!! Det finns nu officiellt inga ursäkter för detta. Jag kom i alla fall ut lite nöjdare och lite fattigare från Urban Outfitters, med insikten att jag bör hålla mig borta därifrån för min plånboks skull. En annan sak. Jag antar att det måste finnas någon slags snygghets+trevlighets-audition för att få jobba i klädbutiker här för jag blir alldeles knäsvag. När man ska prova något står det en kille som ser ut som att han rymt från Calvin Klein visningen där och ler sitt kritvita leende, så är det lås på provrummen så man måste gå och småprata lite med honom när han hämtar nyckeln och låser upp för en. Det är bara jättejobbigt. 


Tagga Halloween!!!!!

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0