New York dag 2

Hej finisar, försökte skriva igår men internet på hotellet totalvägrade. Hade en väldigt bra andra dag i New York också, och här kommer lite bilder från det!




Passar förövrigt inte alls in i gruppen, ser ut som en lång svart skepnad typ


Vad ni ser på bilden nedan är
1. Hur det amerikanska valet går till; smutskastning (Ja, jag var tvungen att gå emot alla mina principer och bidra fel sida med 2 dollar efter fem minuters hysteriskt skratt) 
2. Vad jag kommer att leva på de närmsta 10 månaderna ungefär



I ALLA FALL. Det var New York det. Men, nu sitter jag här I SANTA CRUZ. Har rest hela dagen. Första flygturen gick smidigt, förutom att jag sov och missade matutdelningen (här kommer flygplansmaten från starbucks) och att kvinnan bredvid mig tog upp ett och ett halvt säte ungefär. Sen kom det hysteriska ögonblicket när jag på Seattles flygplats tar tåget (ja, flygplatsen är så stor att det finns ett tåg) x antal hållplatser till gaten som står på mitt boardingpass, precis lyckas komma fram i tid och får höra att de har flyttat den till stället där jag var när jag började. Jag hann, är allt jag har att tillägga, vill helst förtränga resten.

Nu ska jag ner och umgås med min "värdfamilj". Vi har varit och ätit och de verkar supergulliga verkligen!!! Skriver när jag har tid. Imorgon börjar skolan. Oh my gosh (man får inte säga oh my god här)

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0