Plötsligt händer det

Igårkväll när tiden för att bli uppringd redan gått förbi och allt hopp var ute lyste äntligen skärmen på min telefon upp av ett 08 nummer. ÄNTLIGEN!

Jag ska till Santa Cruz i Kalifornien!!!!!!!!


Det är bara en välkomstfamilj än så länge men jag ska bo tillsammans med två 24 åriga tjejer och det låter helt fantastiskt! Det sjukaste av allt är ATT JAG ÅKER PÅ FREDAG. Herrejesus förstår inte hur jag ska kunna förbereda mig inför det här 



Har ägnat hela min dag åt att försöka förstå vad som hänt
och hela min kväll åt att försöka få hela mitt liv att samsas om 23 kilo.
Nu ska jag (försöka) sova (vilket är totalt omöjligt)
Imorgon har jag min sista dag i Sverige på 10 månader. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0