poptarts

Idag har jag skrivit på den dumma uppsatsen hela dagen. Ifall min lärare visar sig vara republikan och dissar den tänker jag hoppa av kursen, så mycket känsla har jag lagt ner i den. Allt detta skrivande gjorde mig i alla fall tillräckligt inspirerad till att försöka vara en äkta amerikansk medborgare så jag bestämde mig för att idag är dagen jag ska prova Poptarts. Poptarts mina vänner, är nämligen vad en riktig amerikanare äter till frukost. 



Jag köpte den såklart i min utan undantag favoritsmak cherry. Allt som smakar cherry smakar gott tänkte jag. Nu undrar ni säkert hur det är meningen att man ska tillaga dessa.... saker. Jo, det är såhär att man stoppar dem i brödrosten. Ensam hemma som jag var blev jag lite nervös över hur jag skulle klara av detta helt själv, men jag behövde inte oroa mig;



En äkta amerikansk brödrost har såklart poptarts märket ditsatt från början för att inga misstag ska kunna begås (ignorera den smutsiga "här bor det studenter" brödrosten förresten)

Hur smakade det då? Är såklart nästa fråga. Jo det ska jag berätta för er, är lite svårt att förklara dock. Det var en blandning av sött och sött och så med några inslag av sött.

Det var några som var glada i alla fall!
 


Kommentarer
Postat av: julia gård

gud va spännande!!!!!! följer bloggen från och med nu, uppdatera!!

2012-09-18 @ 11:31:03

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0