typiskt

Året kunde inte börjat bättre. Oturen för mig börjar vid att jag glömmer mitt jävla bankkort hemma (nu ska jag tillägga att det är totalförbjudet att skicka korten med posten hit, att det kostar vrålmycket att öppna ett nytt konto och att ingen amerikanare använder internetbank) Oturen för er börjar med att jag även lyckas glömma sladden som jag kopplar ihop kameran i datorn med. Noo pictures for youuuuu. Dagens tur är väl att jag lyckades överleva, sitter här på hotellrummet i New York och pustar ut. Kan inte förstå att jag inte ska få ta på er på 10 månader. Sjukt. SAS har förövrigt ett värdelöst filmsystem som gör att massa filmer bara går och går i sätet framför så har sett typ tre filmer då jag såg andra halvan av den innan den första. Var dock lite kul när man såg den andra (fast alltså första) delen och bara "ahaaa det var därför de snackade om det förut" AJA. Snart ska jag och alla andra utbytisar äta middag. Förresten är det så varmt här att jag fortfarande är lite osäker på ifall jag överlever dagen. Hoppas att ni har det bäst därhemma. puss

Update; Försökte vara lite kulturell på middagen och beställa något som såg konstigt ut. Fick vitt bröd med kött och MÄNGDER av ost på, oså massvis av pommes till det då såklart. USA <3

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0