Weirdo

Uppenbarligen kan man ha dåliga dagar i Santa Cruz också. Hade århundradets sämsta morgon, någonting fastnade i cykeldäcket och jag fick springa till skolan (det tog ungefär 25 minuter) kom fram genomsvettig ungefär 1 min innan jag började, utan att ha hunnit skriva ut läxan. Hann dock sitta på lektionen i 5 min när jag för hundrade gången fick gå och göra ett test för utbytesstudenter. Det går ut på att det sitter en tant framför mig och typ håller upp en bild på en morot och frågar vad det är, och sen när jag svarar rätt skiner hon upp i hela ansiktet som om jag precis kläckt ur mig meningen med livet och säger VEEEERY GOOD!! som om hon pratar med en femåring. Blir så trött. Idag vägrar jag i alla fall att göra läxor (endast på grund av att jag inte lyckades uppfatta vad någon av läxorna gick ut på) så jag ska övertala mina host-systrar att vi ska hitta på något skoj. Och ja, längtar hela dagen till när det ska bli tillräckligt kallt (ljummet) för att jag ska kunna dra på mig min hoodie. Ha en bra dag mina vänner!



PS. MITT BANKKORT KOM PRECIS!!!! TACK MAMMA OCH PAPPA!!! WOHOOOO



Update; ingen var på mina hitta-på-nåt-planer så jag bestämde mig för att planlöst gå ut och promenera. Det resulterade i att jag stötte ihop med två saker. En hjort, och en söt collegekille. Det senare resulterade i en privat skate-lektion, mycket skratt, lite nummerbytande och helt plötsligt nya planer inför helgen. Tur att ingen kan se det ytterst belåtna leendet som sitter fastklistrat på mina läppar just nu. Uppförsbacken på hemvägen har aldrig känts så lätt. Kan stryka det där med dåliga dagar nu. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0