prinsessa

Har ingen bloggenergi, lovar bättring imorgon, men insåg att jag aldrig visade vilken klänning jag köpte till prom. Jag hade alltså klargjort för kvinnan i promdress-affären att alla hennes klänningar var utanför min prisklass eftersom jag inte tänkte spendera särskilt mycket pengar på en klänning för denna prom. Tror ni inte att hon ringer och säger att designern av en av klänningarna jag bar på visningen sett bilder på mig i den och bestämt sig för att sänka priset till 68 dollar bara för mig, för att vara snäll. Det är alltså lite över 400 kr, det är helt galet, jag var tvungen. Så, nu har jag en riktig amerikansk promklänning, kommer att känna mig som en prinsessa på båten. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0