the girl running

Såå helgen var bra, i fredags var det parkhäng som gällde, nästan som när vi var små och hängde runt i Mölnlycke. Men ändå fint. Sedan gick jag, Zane och Ruby hem till Sierra och hade sleepover, badade hela natten i hennes disco jacuzzi och sov alldeles för många personer i en för liten säng.


Sedan i lördags insåg jag storheten i att spontangå på fest när du är iförd din Yoshi-tröja. Har aldrig fått så många komplimanger på så kort tid. Rekommenderar detta sätt att ragga något otroligt mina vänner. Har tyvärr inga bilder från detta event men här är en bild på mig i den fantastiska tröjan. 



Annars så har jag tagit joggingturer vid havskanten, varit på födelsedagsmiddag och råkat ge bort en olämplig present inför en hel släkt, vaknat mitt i natten av att min katt försöker lägga sig och sova på mitt ansikte så att jag kvävs, börjat skolan igen, bränt mig av solen (förlåt mamma) och druckit te med en pensionerad människorättskämpe som visade sig vara tv-producent så nu ska jag kanske bli tv-kändis också. Det går braa nu

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0