December

Hade trots sjukdom en mycket mysig helg. I fredags låg jag hemma och kollade på Huvudjägarna som är en norsk film så spännande att jag hade ont i hjärtat efteråt. I lördags bakade jag och Jari pepparkakor. Spenderade mer pengar på pepparkaksdekoration än vad jag skulle gjort ifall jag gått ut, känns stabilt.

 
Så i söndags kom Jari igen och vi berättade spökhistorier för varandra och sedan åkte vi ut på en läskig biltur och sedan kompenserade vi alla läskigheter med ännu mer julbak.


Och nu har veckan och jobbet kommit igång igen. Spenderar mycket tid på biblioteket med Clogge som inte kan betala sina förseningsböter. Imorse hade vi möte med västragötalandsregionspolitiker (det blev ett hemskt långt ord som jag inte vågar göra särskrivning på) och en miljöpartist sa till mig att hon hoppas på att jag ska bli nästa generalsekreterare i FN, hoppas jag med. Följer pinsamt nog Paradise Hotel slaviskt och bör nog ändra på detta innan jag åtar mig rollen. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0