SF

Okej, fantastisk helg i San Francisco. Bästa maten, mysigaste hotellet, spenderade massor av tid på en av mina favoritplatser på jorden (Haight & Ashbury) Jag och Rosie gick ut på äventyr och träffade law school studenter som bjöd oss på natt-middag och jag råkade ljuga och säga att jag gick på UCSC och självklart hade en av killarna just tagit studenten därifrån så jag var tvungen att försöka hänga med i hans entusiastiska försök att hitta gemensamma klasser och favoritplatser. Vi tittade på st patricks days paraden, en ljusshow på bay bridge, såg moulin rouge på bio och två gånger frågade okända killar ifall de fick ta kort med mig. Kände mig som en kändis. Hur ska jag kunna vänja mig av vid denna uppmärksamhet haha, kommer sakna att vara den enda långa och blonda.

 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0