siriuus

Har lite kvalitetstid med min fina vovve som jag har saknat, har flyttat in hos Alexander och Eileen igen. Insåg precis att min nya webcam är värdelös, men ah, antar att vi får stå ut med det. Är kattvakt hos janie, men en av dem bet mig idag så funderar på att straffa dem genom att sätta dem på batningskur, de är ändå för tjocka. 
 


Kom precis på att jag inte har berättat min trailmix historia för er. En morgon så vaknar jag, går ner i köket, hittar en skål med detta innehåll på köksbänken. Äter självklart upp alla m&ms. Det är den naturliga sak att göra i denna situation. Är förresten fascinerad över hur mycket godare de smakar i en skål med trailmix än när man köper dem i en påse för sig, i trailmixen är de så dyrbara och attraktiva. I alla fall. Äter nöjt upp dem allihopa. Sedan kommer min värdmamma in i köket. "Åh titta Anna, vi hade tvättbjörnar här igår igen! Säger hon och pekar på några fotsteg på golvet." Sedan upptäcker hon skålen med trailmix på bänken. "Nämen titta vad roligt, de åt upp alla m&ms, de är så fascinerade de små djuren!" Sedan ägnade jag fem minuter åt att entusiastiskt diskutera hur kul det är att tvättbjörnarna gillar choklad, och sedan gick jag upp på mitt rum och kände mig nöjd med mig själv. Jag är en så bra människa. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0